Wat zijn de kosten voor verzending in België of Nederland?
Belgie:

Je kan kiezen uit een gewone verzending via Bpost, een track&trace zending via Bpost of een aangetekende verzending via Bpost.
Bij een gewone verzending via Bpost stopt de postbode het pakketje in je brievenbus, dit zonder aftekenen voor ontvangst. Hiervoor betaal je 3,50 euro.
Bij een track&trace verzending via Bpost krijg je van ons een tracknummer om uw zending nauwkeurig op te volgen. Hiervoor betaal je 4,99 euro.
Bij een aangetekende verzending moet je aftekenen wanneer de postbode je pakketje aflevert aan huis. Hiervoor betaal je 6,99 euro. 


Bestellingen vanaf 99 euro worden GRATIS verzonden 

Nederland:
Hier kan je enkel kiezen voor een aangetekende verzending via Bpost
Bij een aangetekende verzending moet je aftekenen wanneer de postbode je pakketje aflevert aan huis. Hiervoor betaal je 8,99 euro.

Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd is?
Wij controleren onze artikelen voor we deze versturen en zorgen voor een degelijke verpakking. Wij controleren iedere zending voor ze de deur uitgaat. Indien je toch schade vaststelt aan de door jou bestelde artikelen, dan vragen wij je ons daarvan onmiddellijk op de hoogte te brengen, indien mogelijk vragen we ook ons een foto door te mailen van het beschadigde artikel. Gooi nooit de postverpakking weg voor je hebt vastgesteld dat jouw  zending in goede staat is en stuur nooit een reeds ontvangen pakket terug zonder ons vooraf te contacteren!

Indien een artikel bij aankomst beschadigd is, dan bieden wij jou de mogelijkheid ons het artikel binnen een termijn van tien werkdagen na ontvangst van uw bestelling terug te bezorgen. Je dient ons hiervan altijd schriftelijk ( via email)  op de hoogte te brengen. Het artikel dient binnen een termijn van tien werkdagen in de originele verpakking te worden terugbezorgd, in onbeschadigde en ongebruikte toestand en voldoende gefrankeerd, samen met de bestelbon en een begeleidende brief. Niet aangemelde of onvoldoende gefrankeerde retourzendingen zullen niet worden gecrediteerd!

Artikelen gekocht tijdens de soldenperiode kunnen níet geretourneerd worden.
Wij behouden ons het recht voor retourzendingen te weigeren bij het vermoeden dat de artikelen reeds zijn gebruikt of bij vermoeden van schade aangebracht door schuld anders dan Rockafinn of de leverancier van het artikel.

Kan ik mij artikel omruilen?
Indien je niet tevreden bent over je aankoop of indien een artikel bij aankomst beschadigd is, dan bieden wij jou de mogelijkheid ons het artikel binnen een termijn van tien werkdagen na ontvangst van uw bestelling terug te bezorgen. Je dient ons hiervan altijd schriftelijk ( via email) op de hoogte te brengen. Het artikel dient binnen een termijn van tien werkdagen in de originele verpakking te worden terugbezorgd, in onbeschadigde en ongebruikte toestand en voldoende gefrankeerd, samen met de bestelbon en een begeleidende brief. Niet aangemelde of onvoldoende gefrankeerde retourzendingen zullen niet worden gecrediteerd! Artikelen gekocht tijdens de soldenperiode kunnen níet geretourneerd worden.

Artikelen die ons worden terugbezorgd onder de voorwaarden zoals hierboven beschreven, worden binnen een termijn van tien werkdagen door ons terugbetaald. Verzendingskosten, door ons of door jou gemaakt, worden niet terugbetaald, je ontvangt dus de aankoopprijs min het bedrag van de verzendingskosten. Betreft het een artikel dat verkeerdelijk werd geleverd door Rockafinn, dan nemen wij de kosten voor verzending wel op ons. Wij behouden ons het recht voor retourzendingen te weigeren bij het vermoeden dat de artikelen reeds zijn gebruikt of bij vermoeden van schade aangebracht door schuld anders dan Rockafinn of de leverancier van het artikel.